CORPORATE MOVIE

ხუთიდან ერთერთი
წამყვანი საერთაშორისო
ინვესტორი საქართველოში

მწვანე ალმასში
ცხოვრება დაიწყო

იცხოვრე ბუნებასთან
ახლოს

კარგი საკვები
ადამიანის უფლებაა

დახვეწილი, ფერადი
კომფორტული!

დატკბით ძველი თბილისის
სილამაზით!

სადაც დიზაინი
ნიშნავს ხარისხს!

კონცეფცია, მისია და ძირითადი ღირებულებები

„მაქრო ჯგუფის“ კონცეფციაა - იყოს ლიდერი კომპანია, რომელიც ყველაზე მნიშვნელოვანი ეკონომიკური სფეროების გაუმჯობესებით  შეიმუშავებს და ახორციელებს ყოველდღიური ცხოვრების ახალ სტანდარტებს იმ ქვეყნებში, სადაც ოპერირებს.

„მაქრო ჯგუფი“ უუმჯობესებს ცხოვრებას ყველას, რადგან ყველა იმსახურებს კარგ ცხოვრებასა და კარგ სამუშაო პირობებს.

ჩვენი მისიის გათვალისწინებით, „მაქროსთვის“ საქმიანობის წარმართვის მთავარი პრინციპებია:


დაათვალიერეთ

History

2013
  1. პირველი  საინვესტიციო პროექტი, რომელიც „მაქრო ჯგუფმა“ საქართველოში განახორციელა, იყო ავეჯის ფაბრიკა „გლორია“  – “მაქრო ჰოუმის“  ქვე-ბრენდი, რომელიც აჭარის ავტონომიურ რესპუბლიკაში 2013 წელს გაიხსნა. აღნიშნულ საწარმოში კომპანიამ მთლიანობაში განახორციელა 15 მილიონი აშშ დოლარის ოდენობის ინვესტიცია.

  2. გაიხსნა “მაქრო ჰოუმის“  პირველი ავეჯის მაღაზია ბრენდული სახელით „ბელისა“, რომელიც  მომხმარებლებს „Glorya Furniture“-ს და სხვა ბრენდების მიერ წარმოებულ ავეჯს სთავაზობდა. საერთო ინვესტიციამ 10 მმილიონი აშშ დოლარი შეადგინა.

2014
  1. „მაქრო ჯგუფი“ უძრავი ქონების ბაზარზე შედის „მაქრო ქონსთრაქშენის“ სახელით და იწყებს  ერთ-ერთი უდიდესი საცხოვრებელი პროექტის  „მწვანე ბუდაპეშტის“ მშენებლობას თბილისის ცენტრში. ჯამური ინვესტიციის მოცულობა - 48 მილიონი აშშ დოლარი.

2015
  1. საქართველოში „მაქრო ჯგუფის“ კიდევ ერთი მნიშვნელლოვანი ნაბიჯი იყო ტურიზმის სექტორში შესვლა ახალი ქვე-ბრენდის - „მაქრო ტურიზმის“ შექმნით. სასტუმროების საერთაშიროსო ქსელ Accor-თან თანამშრომლობით თბილისში ახალი 4-ვარსკვლავიანი სასტუმრო - „Mercure Tbilisi Old Town“ გაიხსნა. სასტუმროში განხორციელებულმა ინვესტიციამ 40 მილიონი აშშ დოლარი შეადგინა.

2016
  1. „მაქრო ჯგუფმა“ დაასრულა პროქტი „მწვანე ბუდაპეშტი“, რომელიც უნიკალური იყო ქართული ბაზრისთვის და ადგენდა მომსახურების ახალ სტანდარტებს. ის მთლიანად ფოკუსირებულია მობინადრეთა კომფორტსა და მოთხოვნების დაკმაყოფილებაზე.

  2. „მაქრო ჯგუფმა“ წამოიწყო ფართომასშტაბიანი, უნიკალური ინფრასტრუქტურის და პირობების მქონე საცხოვრებელი კომპლექსის -„მწვანე ალმასის“ მშენებლობა. პროექტის საერთო ინვესტიცია შეადგენს 112 მლნ. აშშ დოლარზე მეტს.

  3. „მაქრო ჯგუფის“ შემდეგი მნიშვნელოვანი ნაბიჯი იყო ახალ, სარესტორნე სექტორში „მაქრო ფუდის“ ქვებრენდის სახელით შესვლა და რუსთაველის გამზირზე ევროპული სტანდარტის რესტორნის „დაინჰოლის“ გახსნა, რომლის ინვესტიციამაც შეადგინა 8 მლნ. აშშ დოლარი.

2017
  1. „მაქრო ტურიზმმა“ გახსნა კიდევ ერთი საერთაშორისო ბრენდის სასტუმრო -„Ibis Styles City Center“, რომელსაც ასევე მართავს Accor Group-ი და რომლის ინვესტიციამაც შეადგინა 28 მლნ. აშშ დოლარი.

  2. „მაქრო ჰოუმმა“ საქართველოს ბაზარზე შემოიყვანა სახლის აქსესუარებისა და საყოფაცხოვრებო ნივთების საერთაშორისო ბრენდი „Madam COCO“. თბილისში გაიხსნა „მადამ კოკოს“ ორი მაღაზია 2მლნ. აშშ დოლარის ინვესტიციით.

2018
  1. საცხოვრებელი კომპლექსი „მწვანე ალმასი“ მის პირველ მაცხოვრებლებს დაგეგმილ თარიღზე ადრე შეხვდა. 731 ბინა და მთელი ინფრასტრუქტურა მზად არის ახალი ცხოვრების დასაწყებად.

2019
  1. 2019 წელი - „მაქრო ქონსთრაქშენმა“ გაიმარჯვა მუნიციპალური განვითარების ფონდის მიერ გამოცხადებულ ტენდერში და ზუგდიდში დევნილებისთვის 3 მრავალბინიანი შეწყვილებული კორპუსის მშენებლობა დაიწყო;

  2. 2019 წელი - „მაქრო ტურიზმმა“ თბილისში კიდევ ერთი 4 ვარსკვლავიანი საერთაშორისო ბრენდული სასტუმროს, ნოვოტელის მშენებლობა დაიწყო, რომლის მართვასაც სასტუმროების საერთაშორისო ქსელი „აკორი“ განახორციელებს;

  3. 2019 წელი - „მაქრო ქონსთრაქშენი“ კიდევ ერთხელ იმარჯვებს მუნიციპალური განვიტარების ფონდის მიერ გამოცხადებულ ტენდერში და ზუგდიდში კიდევ 0რ მრავალბინიანი კორპუსის მშენებლობას იწყებს დევნილებისთვის;

  4. 2019 წელი - პროექტ „მწვანე ალმასის“ მეორე ეტაპის დასრულება.

სიახლეები

  • უნიკალური საცხოვრებელი კომპლექსი „მწვანე ალმასი“

    საერთაშორისო კომპანია „მაქრო ქონსთრაქშენი“ წარმოგიდგენთ უნიკალურ საცხოვრებელ კომპლექსს „მწვანე ალმასი“

    2E5268A7 „მაქრო ქონსთრაქშენის“ შესახებ დაათვალიერეთ
  • მსოფლიოში პირველი კაფე-რესტორანი, სადაც თავს სრულიად თავისუფლად გრძნობ.

    მსოფლიოში პირველი კაფე-რესტორანი, სადაც თავს სრულიად თავისუფლად გრძნობ. ადგილი, სადაც შეგიძლიათ დააგემოვნოთ უგემრიელესი ევროპული სამზარეულოს კერძები, საუკეთესო ხარისხის ღვინოები და დატკბეთ თანამედროვ ხელოვნების ნიმუშებით.

    8A4C9664 „დაინჰოლი“ დაათვალიერეთ
CORPORATE MOVIE

ხუთიდან ერთერთი
წამყვანი საერთაშორისო
ინვესტორი საქართველოში

მწვანე ალმასში
ცხოვრება დაიწყო

იცხოვრე ბუნებასთან
ახლოს

კარგი საკვები
ადამიანის უფლებაა

დახვეწილი, ფერადი
კომფორტული!

დატკბით ძველი თბილისის
სილამაზით!

სადაც დიზაინი
ნიშნავს ხარისხს!

კონცეფცია, მისია და ძირითადი ღირებულებები

„მაქრო ჯგუფის“ კონცეფციაა - იყოს ლიდერი კომპანია, რომელიც ყველაზე მნიშვნელოვანი ეკონომიკური სფეროების გაუმჯობესებით  შეიმუშავებს და ახორციელებს ყოველდღიური ცხოვრების ახალ სტანდარტებს იმ ქვეყნებში, სადაც ოპერირებს.

„მაქრო ჯგუფი“ უუმჯობესებს ცხოვრებას ყველას, რადგან ყველა იმსახურებს კარგ ცხოვრებასა და კარგ სამუშაო პირობებს.

ჩვენი მისიის გათვალისწინებით, „მაქროსთვის“ საქმიანობის წარმართვის მთავარი პრინციპებია:


დაათვალიერეთ

History

2013
  1. პირველი  საინვესტიციო პროექტი, რომელიც „მაქრო ჯგუფმა“ საქართველოში განახორციელა, იყო ავეჯის ფაბრიკა „გლორია“  – “მაქრო ჰოუმის“  ქვე-ბრენდი, რომელიც აჭარის ავტონომიურ რესპუბლიკაში 2013 წელს გაიხსნა. აღნიშნულ საწარმოში კომპანიამ მთლიანობაში განახორციელა 15 მილიონი აშშ დოლარის ოდენობის ინვესტიცია.

  2. გაიხსნა “მაქრო ჰოუმის“  პირველი ავეჯის მაღაზია ბრენდული სახელით „ბელისა“, რომელიც  მომხმარებლებს „Glorya Furniture“-ს და სხვა ბრენდების მიერ წარმოებულ ავეჯს სთავაზობდა. საერთო ინვესტიციამ 10 მმილიონი აშშ დოლარი შეადგინა.

2014
  1. „მაქრო ჯგუფი“ უძრავი ქონების ბაზარზე შედის „მაქრო ქონსთრაქშენის“ სახელით და იწყებს  ერთ-ერთი უდიდესი საცხოვრებელი პროექტის  „მწვანე ბუდაპეშტის“ მშენებლობას თბილისის ცენტრში. ჯამური ინვესტიციის მოცულობა - 48 მილიონი აშშ დოლარი.

2015
  1. საქართველოში „მაქრო ჯგუფის“ კიდევ ერთი მნიშვნელლოვანი ნაბიჯი იყო ტურიზმის სექტორში შესვლა ახალი ქვე-ბრენდის - „მაქრო ტურიზმის“ შექმნით. სასტუმროების საერთაშიროსო ქსელ Accor-თან თანამშრომლობით თბილისში ახალი 4-ვარსკვლავიანი სასტუმრო - „Mercure Tbilisi Old Town“ გაიხსნა. სასტუმროში განხორციელებულმა ინვესტიციამ 40 მილიონი აშშ დოლარი შეადგინა.

2016
  1. „მაქრო ჯგუფმა“ დაასრულა პროქტი „მწვანე ბუდაპეშტი“, რომელიც უნიკალური იყო ქართული ბაზრისთვის და ადგენდა მომსახურების ახალ სტანდარტებს. ის მთლიანად ფოკუსირებულია მობინადრეთა კომფორტსა და მოთხოვნების დაკმაყოფილებაზე.

  2. „მაქრო ჯგუფმა“ წამოიწყო ფართომასშტაბიანი, უნიკალური ინფრასტრუქტურის და პირობების მქონე საცხოვრებელი კომპლექსის -„მწვანე ალმასის“ მშენებლობა. პროექტის საერთო ინვესტიცია შეადგენს 112 მლნ. აშშ დოლარზე მეტს.

  3. „მაქრო ჯგუფის“ შემდეგი მნიშვნელოვანი ნაბიჯი იყო ახალ, სარესტორნე სექტორში „მაქრო ფუდის“ ქვებრენდის სახელით შესვლა და რუსთაველის გამზირზე ევროპული სტანდარტის რესტორნის „დაინჰოლის“ გახსნა, რომლის ინვესტიციამაც შეადგინა 8 მლნ. აშშ დოლარი.

2017
  1. „მაქრო ტურიზმმა“ გახსნა კიდევ ერთი საერთაშორისო ბრენდის სასტუმრო -„Ibis Styles City Center“, რომელსაც ასევე მართავს Accor Group-ი და რომლის ინვესტიციამაც შეადგინა 28 მლნ. აშშ დოლარი.

  2. „მაქრო ჰოუმმა“ საქართველოს ბაზარზე შემოიყვანა სახლის აქსესუარებისა და საყოფაცხოვრებო ნივთების საერთაშორისო ბრენდი „Madam COCO“. თბილისში გაიხსნა „მადამ კოკოს“ ორი მაღაზია 2მლნ. აშშ დოლარის ინვესტიციით.

2018
  1. საცხოვრებელი კომპლექსი „მწვანე ალმასი“ მის პირველ მაცხოვრებლებს დაგეგმილ თარიღზე ადრე შეხვდა. 731 ბინა და მთელი ინფრასტრუქტურა მზად არის ახალი ცხოვრების დასაწყებად.

2019
  1. 2019 წელი - „მაქრო ქონსთრაქშენმა“ გაიმარჯვა მუნიციპალური განვითარების ფონდის მიერ გამოცხადებულ ტენდერში და ზუგდიდში დევნილებისთვის 3 მრავალბინიანი შეწყვილებული კორპუსის მშენებლობა დაიწყო;

  2. 2019 წელი - „მაქრო ტურიზმმა“ თბილისში კიდევ ერთი 4 ვარსკვლავიანი საერთაშორისო ბრენდული სასტუმროს, ნოვოტელის მშენებლობა დაიწყო, რომლის მართვასაც სასტუმროების საერთაშორისო ქსელი „აკორი“ განახორციელებს;

  3. 2019 წელი - „მაქრო ქონსთრაქშენი“ კიდევ ერთხელ იმარჯვებს მუნიციპალური განვიტარების ფონდის მიერ გამოცხადებულ ტენდერში და ზუგდიდში კიდევ 0რ მრავალბინიანი კორპუსის მშენებლობას იწყებს დევნილებისთვის;

  4. 2019 წელი - პროექტ „მწვანე ალმასის“ მეორე ეტაპის დასრულება.