ცხოვრება მაღალი ტექნოლოგიებით კონცეფცია

ყველა იმსახურებს
კარგ ცხოვრებას

ცხოვრების უფლება ერთ-ერთი უმთავრესი კონსტიტუციური უფლებაა. თუმცა მხოლოდ უფლება არაფერს ნიშნავს, თუ არა გაქვს კარგი ცხოვრების არც სურვილი და არც პირობები.

თანამედროვე სამყარო მომხმარებელს თითქმის ყველა სახის მომსახურებას სთავაზობს, რაც კომფორტზეა გათვლილი, თუმცა ამისათვის მომხმარებელს დამატებითი დროისა და ძალისხმევის გამონახვა უწევს, ბაზრის მიერ შემოთავაზებული სერვისები სხვადასხვა ლოკაციებზეა გაბნეული, თანამედროვე ადამიანს კი მუდმივად აწუხებს დროის დეფიციტი, ამას გადატვირთული მოძრაობაც ემატება და ხშირ შემთხვევაში აღნიშნული სერვისები მომხმარებლისათვის ხელმიუწვდომელია. გარდა ამისა, სხვადასხვა სერვისის მისაღებად მომხმარებელს სხვადასხვა კომპანიასთან უხდება ურთიერთობა, რა დროსაც ხშირ შემთხვევაში არაა გათვალისწინებული არანაირი ლოიალობა მომხმარებლის მიმართ. კომპანიებსა და მომხმარებლებს შორის ურთიერთობისას არ იგრძნობა Win-Win policy, რომელშიც ორივე მხარე მოგებულია.

ბაზრის ანალიზისა და ჩატარებული არაერთი კვლევის შემდეგ, მაქრო ჯგუფმა შექმნა კონცეფცია, რომელიც თავისი არსით ბაზარზე უნიკალურია და რომელიც სრულად მოიცავს Win-Win Policy-ს, როდესაც შეთავაზება მთლიანადაა მორგებული მომხმარებლის კმაყოფილებასა და სრულ კომფორტზე.

სიცოცხლის უფლება წარმოადგენს

ფუნდამენტურ კონსტიტუციურ უფლებას

კონცეფცია

კომპანიის პერსპექტიული ხედვა ითვალისწინებს ისეთი პროექტების განხორციელებას, რომლებიც ადამიანებს ახლებური ცხოვრებით ტკბობის შესაძლებლობას შეუქმნიან. იგი ასევე გვთავაზობს გზებს, რომელთა მეშვეობითაც ცხოვრება უფრო კომფორტული, ღირებული, სრულფასოვანი, სასიამოვნო და სტაბილური გახდება.

კონცეფცია

„Smart Living” - „მაქრო ჯგუფის“ მიერ შემუშავებული კონცეფციაა, რომელიც თავისი არსით ცხოვრების ყველა ასპექტში გაუმჯობესებულ სტანდარტებს მოიცავს, იქნება ეს სახლი, სამუშაო ადგილი თუ სოციალური გარემო. მომხმარებელთათვის სრული, კომპლექსური სერვისის მიწოდება, მომსახურების ახალი, მაღალი სტანდარტის დანერგვა და ბაზარზე წამყვანი კომპანიის ნიშის დაკავება - ,,მაქრო ჯგუფის” ძირითადი ამოცანებია. კომპანია თავის როგორც ახალ, ასევე უკვე არსებულ მომხმარებლებს მუდმივად სთავაზობს  საუკეთესო მომსახურებას და ეს არ არის მხოლოდ იმიჯი, ეს “მაქრო ჯგუფის“ კრედოა.

რას ნიშნავს
„მაქრო ჯგუფის“ Smart Living კონცეფცია?

პირველი და უმთავრესი არის ის, რომ ყველაფერი, რასაც მაქრო ჯგუფი მასში შემავალ კომპანიებთან ერთად აკეთებს, გამომდინარეობს მომხმარებლის საჭიროებებიდან და სურვილებიდან. იმისათის, რომ ზუსტად ვიცოდეთ, თუ რა უნდა მომხმარებელს, ჩვენ ვატარებთ გამოკითხვებს, მომხმარებელთა აზრის კვლევებს და ყველა ის პროდუქტი თუ სერვისი, რომელსაც ვქმნით, სწორედ ამ კვლევებს ეყრდნობა და თავად მომხმარებელთა სურვილებისა და მოთხოვნილებებისაგან გამომდინარეობს.

სწორედ ამ ფაქტორების გათვალისწინებით კომპანიამ უკვე დაასრულა საქართველოში ერთ-ერთი ყველაზე გამორჩეული საცხოვრებელი კომპლექსის, „მწვანე ბუდაპეშტის“ მშენებლობა, რომელიც თავისი  გამწვანებული ზოლით, სათამაშო მოედნებითა თუ სასეირნო ბილიკებით, ღია და დახურული ფიტნეს სივრცით, მიწის ზედა და მიწისქვეშა პარკინგებით და შესრულებული სამუშაოს მაღალი ხარისხით მთლიანად მაცხოვრებლებზე ორიენტირებული კომპლექსია. აქ ერთ სივრცეშია მოქცეული კომფორტის ყველა ის ელემენტი, რომელისთვისაც მომხმარებელს დროისა და სახსრების დამატებითი მობილიზება სჭირდება. კომპლექსის მცხოვრებლები უკვე ეზიარენ ,,მაქრო ქონსთრაქშენის“ მიერ შემუშავებულ Smart Living კონცეფციას და ყველა იმ ბენეფიტს, რასაც ეს კონცეფცია სთავაზობს მომხმარებელს. 

Smart Living კონცეფციის დადებითი მხარეები

საცხოვრებელი კომპლექსის, „მწვანე ბუდაპეშტი”, მშენებლობა-მოწყობის პროცესში კიდევ უფრო გამოიკვეთა Smart Living კონცეფციის დადებითი მხარეები და ის, რომ ამ კონცეფციას ბაზარზე ალტერნატივა არა აქვს. პროცესი საინტერესო იყო იმითაც, რომ „მაქრო ქონსთრაქშენმა” უზარმაზარი გამოცდილება შეიძინა და ამ გამოცდილების პრაქტიკაში დანერგვის მიზნით კიდევ უფრო გაზარდა როგორც მშენებლობის ხარისხი, ასევე Smart Living კონცეფციის დაფარვის ზონები. სწორედ ამ გამოცდილებაზე დაყრდნობით, „მაქრო ქონსთრაქშენმა“ თავისი ახალი საცხოვრებელი კომპლექსი, „მწვანე ალმასი“, კიდევ უფრო ღირებული გახადა მასში გამწვანებული ტერიტორიების, ღია ფიტნეს-ცენტრების, საცურაო აუზებისა და კომერციული ფართების შეტანით. ეს ყველაფერი თანამედროვე ცხოვრების მოთხოვნებზეა მორგებული და ახალი საცხოვრებელი კომპლექსიც სწორედ მათი გათვალისწინებითაა დაპროექტებული.

„მერკური თბილისი ძველი ქალაქი“ მოიცავს 102 ნომერს, აქედან 22 პრივილეგირებული ლუქს ნომერი, შეზღუდული შესაძლებლობების მქონე სტუმრებისთვის განკუთვნილი 2 ნომერი, 35 Superior, 29 ორადგილიან, 7 double, 6 ერთადგილიან ნომერს და 1 ბიზნეს-ლუქს ნომერს. ყველა ნომერში იგრძნობა სახლის ატმოსფერო, დიდი საწოლითა და კომფორტული ლოგინით, ჩაისა და ყავის მოსამზადებელი საშუალებებით და „მერკურის“ ბრენდისთვის დამახასიათებელი ექსკლუზიური ელემენტებით.

და ეს რა თქმა უნდა ყველაფერი არ არის. ჩვენ ძალიან კარგად ვაცნობიერებთ ასევე, თუ რა სჭირდებათ ჩვენს მიერ აგებული საცხოვრებელი კომპლექსების ახალმოსახლეებს, - რაღა თქმა უნდა ავეჯი, ნივთები ინტერიერისა და ექსტერიერის დიზაინისათვის, დეკორაციები, ერთი სიტყვით, ყველაფერი ის, რაც ახალმოსახლეს, ახალ სახლში სრულ იდილიასა და კომფორტს შეუქმნის. სწორედ ამ იდეით შეიქმნა მაქრო ჯგუფის ქვე ბრენდი მაქრო ჰოუმი, რომელიც წარმოდგენილია ავეჯის ქარხნით, „გლორია“, ავეჯის სალონების ქსელით „ბელისა“ და  სახლის აქსესუარების, საყოფაცხოვრებო ნივთებისა და პარფიუმერიის ისეთი მსოფლიო ბრენდით, როგორიცაა „მადამ კოკო“.

მნიშვნელოვანია ის ფაქტორიც, რომ მაქრო ქონსთრაქშენის მიერ შექმნილი საცხოვრებელი კომპლექსის მაცხოვრებლები ყველა ზემოთ ჩამოთვლილ ბრენდში გამორჩეულად სასურველი სტუმრები არიან, მათთვის მოქმედებს სპეციალური შეთავაზებები და სპეციალური ფასდაკალებები და ესეც Smart Living კონცეფციის შემადგენელი ნაწილია, - ყველაფერი იმისათვის, რომ ჩვენს მომხმარებლებს შევუქმნათ აბსოლუტური კომფორტი.

მომხმარებელთა უფლებები, მათი დაცვა და მათ კომფორტზე ზრუნვა Smart living კონცეფციის მთავარი პრონციპია. მაქრო ჯგუფს სწამს, რომ ყველა უფლებასთან ერთად, კარგი კვებაც ადამიანის ერთ-ერთი მთავარი უფლებათაგანია. სწორედ ამიტომ, შეიქმნა ქვებრენდი, მაქრო ფუდი, რომელიც მომხმარებელს მაღალი ხარისხის მომსახურებას სთავაზობს, როგორც ქართული ტრადიციული კერძების შეთავაზებით, ასევე ევროპული სამზარეულოთი და პატისერიით, რომელიც ყველაზე დახელოვნებული გურმანის კულინარიულ სურვილებსაც დააკმაყოფილებს.

მნიშვნელოვანია ისიც, რომ მაქრო ჯგუფის მომხმარებლები აქაც ყველაზე სასურველი სტუმრები არიან და აქციები და ფასდაკლებები მათთვის აქაც ხელმისაწვდომია. მათ ჩვენი რესტორნების ქსელ დაინჰოლში ყოველთვის ხელგაშლილი ელოდებიან.

Smart Living კონცეფციის ფარგლებში Maqro Group-ი დიდ ყურადღებას ანიჭებს არა მხოლოდ მწვანე ბუდაპეშტისა და მწვანე ალმასის მაცხოვრებელთათვის ცხოვრების გაუმჯობესებული პირობების შეთავაზებას, აცნობიერებს რა ტურიზმის როლსა და მზარდ ტენდენციას ჩვენს ქვეყანაში, ის ასევე ზრუნავს ჩვენი ქვეყნის სტუმრებზეც.

ჩვენ კარგად

ვიცით, რომ,

Maqro Tourism-ის ქვებრენდში გაერთიანებულია მასპინძლობის ყველა ის ისტორიული თუ კულტურული კომპონენტი, რომლითაც ძალიან მდიდარია საქართველო. ტურისტების კომფორტსა და დასვენებაზე მაქრო ჯგუფის ქვებრენდის ფრთის ქვეშ თბილისში ორი სასტუმრო ზრუნავს. Mercure Tbilisi old Town და Ibis Style Tbilisi Hotel - ჩვენი ქვეყნის სტუმრებს მაღალი ხარისხის მომსახურებას სთავაზობს.

მაქრო ჯგუფის პროექტის რეზიდენტობა ერთგვარი მოსაწვევია კლუბში გაწევრიანებაზე. კლუბში, რომელშიც ძალიან კარგად ესმით თქვენი უფლებები, თქვენი სურვილები და იციან თქვენი კომფორტის მნიშვნელობა. ჩვენ სრულად ვაცნობიერებთ, რომ ყველა ადამიანი იმსახურებს კარგ ცხოვრებას. სწორედ ამიტომ, მაქრო ჯგუფი კვლავაც აგრძელებს მუშაობას Smart Living კონცეფციაზე და მისი მოქმედების არეალის გაზრდას და კიდევ უფრო სრულყოფას ცდილობს.

ცხოვრება მაღალი ტექნოლოგიებით კონცეფცია

ყველა იმსახურებს
კარგ ცხოვრებას

ცხოვრების უფლება ერთ-ერთი უმთავრესი კონსტიტუციური უფლებაა. თუმცა მხოლოდ უფლება არაფერს ნიშნავს, თუ არა გაქვს კარგი ცხოვრების არც სურვილი და არც პირობები.

თანამედროვე სამყარო მომხმარებელს თითქმის ყველა სახის მომსახურებას სთავაზობს, რაც კომფორტზეა გათვლილი, თუმცა ამისათვის მომხმარებელს დამატებითი დროისა და ძალისხმევის გამონახვა უწევს, ბაზრის მიერ შემოთავაზებული სერვისები სხვადასხვა ლოკაციებზეა გაბნეული, თანამედროვე ადამიანს კი მუდმივად აწუხებს დროის დეფიციტი, ამას გადატვირთული მოძრაობაც ემატება და ხშირ შემთხვევაში აღნიშნული სერვისები მომხმარებლისათვის ხელმიუწვდომელია. გარდა ამისა, სხვადასხვა სერვისის მისაღებად მომხმარებელს სხვადასხვა კომპანიასთან უხდება ურთიერთობა, რა დროსაც ხშირ შემთხვევაში არაა გათვალისწინებული არანაირი ლოიალობა მომხმარებლის მიმართ. კომპანიებსა და მომხმარებლებს შორის ურთიერთობისას არ იგრძნობა Win-Win policy, რომელშიც ორივე მხარე მოგებულია.

ბაზრის ანალიზისა და ჩატარებული არაერთი კვლევის შემდეგ, მაქრო ჯგუფმა შექმნა კონცეფცია, რომელიც თავისი არსით ბაზარზე უნიკალურია და რომელიც სრულად მოიცავს Win-Win Policy-ს, როდესაც შეთავაზება მთლიანადაა მორგებული მომხმარებლის კმაყოფილებასა და სრულ კომფორტზე.

სიცოცხლის უფლება წარმოადგენს

ფუნდამენტურ კონსტიტუციურ უფლებას

კონცეფცია

კომპანიის პერსპექტიული ხედვა ითვალისწინებს ისეთი პროექტების განხორციელებას, რომლებიც ადამიანებს ახლებური ცხოვრებით ტკბობის შესაძლებლობას შეუქმნიან. იგი ასევე გვთავაზობს გზებს, რომელთა მეშვეობითაც ცხოვრება უფრო კომფორტული, ღირებული, სრულფასოვანი, სასიამოვნო და სტაბილური გახდება.

კონცეფცია

„Smart Living” - „მაქრო ჯგუფის“ მიერ შემუშავებული კონცეფციაა, რომელიც თავისი არსით ცხოვრების ყველა ასპექტში გაუმჯობესებულ სტანდარტებს მოიცავს, იქნება ეს სახლი, სამუშაო ადგილი თუ სოციალური გარემო. მომხმარებელთათვის სრული, კომპლექსური სერვისის მიწოდება, მომსახურების ახალი, მაღალი სტანდარტის დანერგვა და ბაზარზე წამყვანი კომპანიის ნიშის დაკავება - ,,მაქრო ჯგუფის” ძირითადი ამოცანებია. კომპანია თავის როგორც ახალ, ასევე უკვე არსებულ მომხმარებლებს მუდმივად სთავაზობს  საუკეთესო მომსახურებას და ეს არ არის მხოლოდ იმიჯი, ეს “მაქრო ჯგუფის“ კრედოა.

რას ნიშნავს
„მაქრო ჯგუფის“ Smart Living კონცეფცია?

პირველი და უმთავრესი არის ის, რომ ყველაფერი, რასაც მაქრო ჯგუფი მასში შემავალ კომპანიებთან ერთად აკეთებს, გამომდინარეობს მომხმარებლის საჭიროებებიდან და სურვილებიდან. იმისათის, რომ ზუსტად ვიცოდეთ, თუ რა უნდა მომხმარებელს, ჩვენ ვატარებთ გამოკითხვებს, მომხმარებელთა აზრის კვლევებს და ყველა ის პროდუქტი თუ სერვისი, რომელსაც ვქმნით, სწორედ ამ კვლევებს ეყრდნობა და თავად მომხმარებელთა სურვილებისა და მოთხოვნილებებისაგან გამომდინარეობს.

სწორედ ამ ფაქტორების გათვალისწინებით კომპანიამ უკვე დაასრულა საქართველოში ერთ-ერთი ყველაზე გამორჩეული საცხოვრებელი კომპლექსის, „მწვანე ბუდაპეშტის“ მშენებლობა, რომელიც თავისი  გამწვანებული ზოლით, სათამაშო მოედნებითა თუ სასეირნო ბილიკებით, ღია და დახურული ფიტნეს სივრცით, მიწის ზედა და მიწისქვეშა პარკინგებით და შესრულებული სამუშაოს მაღალი ხარისხით მთლიანად მაცხოვრებლებზე ორიენტირებული კომპლექსია. აქ ერთ სივრცეშია მოქცეული კომფორტის ყველა ის ელემენტი, რომელისთვისაც მომხმარებელს დროისა და სახსრების დამატებითი მობილიზება სჭირდება. კომპლექსის მცხოვრებლები უკვე ეზიარენ ,,მაქრო ქონსთრაქშენის“ მიერ შემუშავებულ Smart Living კონცეფციას და ყველა იმ ბენეფიტს, რასაც ეს კონცეფცია სთავაზობს მომხმარებელს. 

Smart Living კონცეფციის დადებითი მხარეები

საცხოვრებელი კომპლექსის, „მწვანე ბუდაპეშტი”, მშენებლობა-მოწყობის პროცესში კიდევ უფრო გამოიკვეთა Smart Living კონცეფციის დადებითი მხარეები და ის, რომ ამ კონცეფციას ბაზარზე ალტერნატივა არა აქვს. პროცესი საინტერესო იყო იმითაც, რომ „მაქრო ქონსთრაქშენმა” უზარმაზარი გამოცდილება შეიძინა და ამ გამოცდილების პრაქტიკაში დანერგვის მიზნით კიდევ უფრო გაზარდა როგორც მშენებლობის ხარისხი, ასევე Smart Living კონცეფციის დაფარვის ზონები. სწორედ ამ გამოცდილებაზე დაყრდნობით, „მაქრო ქონსთრაქშენმა“ თავისი ახალი საცხოვრებელი კომპლექსი, „მწვანე ალმასი“, კიდევ უფრო ღირებული გახადა მასში გამწვანებული ტერიტორიების, ღია ფიტნეს-ცენტრების, საცურაო აუზებისა და კომერციული ფართების შეტანით. ეს ყველაფერი თანამედროვე ცხოვრების მოთხოვნებზეა მორგებული და ახალი საცხოვრებელი კომპლექსიც სწორედ მათი გათვალისწინებითაა დაპროექტებული.

„მერკური თბილისი ძველი ქალაქი“ მოიცავს 102 ნომერს, აქედან 22 პრივილეგირებული ლუქს ნომერი, შეზღუდული შესაძლებლობების მქონე სტუმრებისთვის განკუთვნილი 2 ნომერი, 35 Superior, 29 ორადგილიან, 7 double, 6 ერთადგილიან ნომერს და 1 ბიზნეს-ლუქს ნომერს. ყველა ნომერში იგრძნობა სახლის ატმოსფერო, დიდი საწოლითა და კომფორტული ლოგინით, ჩაისა და ყავის მოსამზადებელი საშუალებებით და „მერკურის“ ბრენდისთვის დამახასიათებელი ექსკლუზიური ელემენტებით.

და ეს რა თქმა უნდა ყველაფერი არ არის. ჩვენ ძალიან კარგად ვაცნობიერებთ ასევე, თუ რა სჭირდებათ ჩვენს მიერ აგებული საცხოვრებელი კომპლექსების ახალმოსახლეებს, - რაღა თქმა უნდა ავეჯი, ნივთები ინტერიერისა და ექსტერიერის დიზაინისათვის, დეკორაციები, ერთი სიტყვით, ყველაფერი ის, რაც ახალმოსახლეს, ახალ სახლში სრულ იდილიასა და კომფორტს შეუქმნის. სწორედ ამ იდეით შეიქმნა მაქრო ჯგუფის ქვე ბრენდი მაქრო ჰოუმი, რომელიც წარმოდგენილია ავეჯის ქარხნით, „გლორია“, ავეჯის სალონების ქსელით „ბელისა“ და  სახლის აქსესუარების, საყოფაცხოვრებო ნივთებისა და პარფიუმერიის ისეთი მსოფლიო ბრენდით, როგორიცაა „მადამ კოკო“.

მნიშვნელოვანია ის ფაქტორიც, რომ მაქრო ქონსთრაქშენის მიერ შექმნილი საცხოვრებელი კომპლექსის მაცხოვრებლები ყველა ზემოთ ჩამოთვლილ ბრენდში გამორჩეულად სასურველი სტუმრები არიან, მათთვის მოქმედებს სპეციალური შეთავაზებები და სპეციალური ფასდაკალებები და ესეც Smart Living კონცეფციის შემადგენელი ნაწილია, - ყველაფერი იმისათვის, რომ ჩვენს მომხმარებლებს შევუქმნათ აბსოლუტური კომფორტი.

მომხმარებელთა უფლებები, მათი დაცვა და მათ კომფორტზე ზრუნვა Smart living კონცეფციის მთავარი პრონციპია. მაქრო ჯგუფს სწამს, რომ ყველა უფლებასთან ერთად, კარგი კვებაც ადამიანის ერთ-ერთი მთავარი უფლებათაგანია. სწორედ ამიტომ, შეიქმნა ქვებრენდი, მაქრო ფუდი, რომელიც მომხმარებელს მაღალი ხარისხის მომსახურებას სთავაზობს, როგორც ქართული ტრადიციული კერძების შეთავაზებით, ასევე ევროპული სამზარეულოთი და პატისერიით, რომელიც ყველაზე დახელოვნებული გურმანის კულინარიულ სურვილებსაც დააკმაყოფილებს.

მნიშვნელოვანია ისიც, რომ მაქრო ჯგუფის მომხმარებლები აქაც ყველაზე სასურველი სტუმრები არიან და აქციები და ფასდაკლებები მათთვის აქაც ხელმისაწვდომია. მათ ჩვენი რესტორნების ქსელ დაინჰოლში ყოველთვის ხელგაშლილი ელოდებიან.

Smart Living კონცეფციის ფარგლებში Maqro Group-ი დიდ ყურადღებას ანიჭებს არა მხოლოდ მწვანე ბუდაპეშტისა და მწვანე ალმასის მაცხოვრებელთათვის ცხოვრების გაუმჯობესებული პირობების შეთავაზებას, აცნობიერებს რა ტურიზმის როლსა და მზარდ ტენდენციას ჩვენს ქვეყანაში, ის ასევე ზრუნავს ჩვენი ქვეყნის სტუმრებზეც.

ჩვენ კარგად

ვიცით, რომ,

Maqro Tourism-ის ქვებრენდში გაერთიანებულია მასპინძლობის ყველა ის ისტორიული თუ კულტურული კომპონენტი, რომლითაც ძალიან მდიდარია საქართველო. ტურისტების კომფორტსა და დასვენებაზე მაქრო ჯგუფის ქვებრენდის ფრთის ქვეშ თბილისში ორი სასტუმრო ზრუნავს. Mercure Tbilisi old Town და Ibis Style Tbilisi Hotel - ჩვენი ქვეყნის სტუმრებს მაღალი ხარისხის მომსახურებას სთავაზობს.

მაქრო ჯგუფის პროექტის რეზიდენტობა ერთგვარი მოსაწვევია კლუბში გაწევრიანებაზე. კლუბში, რომელშიც ძალიან კარგად ესმით თქვენი უფლებები, თქვენი სურვილები და იციან თქვენი კომფორტის მნიშვნელობა. ჩვენ სრულად ვაცნობიერებთ, რომ ყველა ადამიანი იმსახურებს კარგ ცხოვრებას. სწორედ ამიტომ, მაქრო ჯგუფი კვლავაც აგრძელებს მუშაობას Smart Living კონცეფციაზე და მისი მოქმედების არეალის გაზრდას და კიდევ უფრო სრულყოფას ცდილობს.